Ik krijg mijn telefoon niet meer aan op uit terwijl hij het nog wel gwn doet hoe kan dat?

Ik heb sinds kort een lg p970 en als ik hem aan of uit wil doen doet hij het niet hij blijft maar zwart en als ik hem aan de lader doe doet hij het ook wel gwn en als ik een whats appje binnenkomt kan ik er wel gwn op hoe kan dit ? Kan iemand mij helpen want als ik gwn op de aanknop boven op klik gaat hij niet aan en ook niet meer uit Please kan iemand mij helpen ??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haal de batterij er eens even uit en doe hem er na een tijdje (10 seconden ofzo) weer in. Misschien helpt dat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maaaaaaaar misschien is die knop ook gewoon kapot dus misschien niet handig om te proberen als je hem straks Miss niet meer aan krijgt. Ga even langs een telefoon winkel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt erop dat je display niet meer werkt, heb je hem laten vallen fzo?

Antwoorden (1)

Dan is waarschijnlijk je aan/uit knopje defect. Terug naar de winkel voor garantie!