Hoe maak ik een een defecte knop op mijn laptop?

Ik zat laatst op mijn laptop, toen ineens de '1 knop', de knop boven de 'q' uitviel. Na flink zoeken op internet wat het mogelijke oorzaak van het probleem kon zijn besloot ik de '1 knop' eraf te halen. De fout bleek te zitten in het rubbertje onder de toets. Deze zat namelijk los maar hij werkte nog wel. Nadat het rubbertje opnieuw bevestigd was in een goede positie met de knop erop bleek het probleem opgelost. Opnieuw viel desalniettemin de knop uit maar als mijn laptop eenmaal een paar aanstaat doet de knop het op miraculeuze wijze weer. Ik vind dit een heel vervelend probleem want de deze knop wordt heel gebruikt bij bijvoorbeeld online games. Weet iemand misschien of deze knop te vervangen is en/of het rubbertje?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je hem vaak wel kunt brengen bij een computer specialist die je vervolgens kan helpen met vervangen.