Verzend Amazon.de ook naar Nederland?

Ik wil graag iets bestellen (tablet hoes) van amazon.de alleen ben niet zeker of dat in Nederland kan worden bezorgt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit klopt voor een deel. Het hangt af van de leverancier. Ik heb al vaak ervaren, dat je wel kon bestellen bij Amazon, en dat je dan bij het afrekenen te zien kreeg dat er niet naar NL werd geleverd. Dat is erg irritant. Probleem is, dat je niet vantevoren kunt zien of ze aan NL leveren.
Dat vind ik echt een bug van Amazon, want als je bent ingelogd, weten ze waar je vandaan komt.