dit licht het meest aan u zelf. Aangezien voor games Windows 7 en 8.1 allebei gewoon perfect werken. Ik zelf vind Windows 7 fijner en gebruik dat ook. het is wel waar dat je meer FPS krijgt met Windows 8.1, maar of dat nou echt verschil maakt voor Minecraft en dat soort games lijkt mij niet.

fijne dag
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windows 8 is zeker weten beter, Het heeft onder anderen een verbeterd RAM-geheugen manager. In de gaming-community is er echter veel afkeer tegen Windows 8 vanwege de andere lay-out en optimalisatie voor touch-apparaten. Performance gezien dus beter maar qua gebruikersgemak soms wat vervelender.

Toegevoegd na 2 minuten:
Echter in een game als minecraft zal je het verscheel niet merken we hebben het over nog geen 10%. Veel nieuwe pc's komen vaak met windows 8. Advies: neem is een kijkje in het computer forum van de site wat belangrijk is om een goeie "game" ervaring te hebben en welke componenten hieraan bijdragen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt aan je videokaart veel drivers van videokaarten zijn nog niet geoptimaliseerd voor Windows 8
Als je driver al wel geoptimaliseerd is dan is Windows 8 wel leuk vanwege de games app