Is het mogenlijk een ipad 3 wifi om te bouwen dat hij op 3G kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Nee helaas niet ;) Een iPad is een erg 'gesloten' apparaat (net als andere Apple apparaten), dat betekend dat je 'm niet kan uitbreiden met externe hardware. Het is te vergelijken met dat je het geheugen van een iPad ook niet uit kan breiden.

Je kan wel met je telefoon (iPhone en Android, moet dan wel 3g of 4g ondersteunen) een hotspot aanmaken, verbindt je iPad daarmee en je kan toch op je iPad internetten als je telefoon binnen bereik is.

Hoop dat dit je verder helpt!
9 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk simpelweg omdat de componenten om een 3G verbinding te verzorgen niet aanwezig zijn op een wifi only ipad. De beste oplossing is om een een tethered verbinding op te zetten met een iphone op 3G.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ombouwen is zoals de anderen ook zeggen geen optie.
Als je een telefoon hebt die je als hotspot kunt instellen is dat zeker een optie om internet op je iPad te krijgen.
Als je geen telefoon hebt die dit ondersteunt kun je ook een Mifi kopen.
Een Mifi is een kastje waar een simkaart in kan en die je via "Wifi" kunt benaderen.
Hij gedraagt zich als een Wifirouter maar maakt gebruik van de simkaart om via 3g het internet op te gaan.