Hoe zet ik mp3 bestanden vanuit mijn verkenner (windows 8) op iTunes?

Ik wil graag muziek vanaf mijn laptop op itunes zetten zodat ik het vanuit itunes weer op mijn iphone kan zetten... Maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je opent iTunes en sleept de bestanden vanuit je verkenner rechtsreeks in de map muziek (links in het rijtje in je iTines-venster)
Of je kiest uit het menu Archief 'bestand aan bibliotheek toevoegen' of 'map aan bibliotheek toevoegen'. Vervolgens kies je de gewenste mappen of bestanden.

Toegevoegd na 51 seconden:
iTines-venster moet natuurlijk iTunes-venster zijn. Sorry.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Allemaal gedaan, behalve de archief knop. Die zit alleen op apple laptops en pc's. Ik heb wel gevonden hoe je ze moet toevoegen maar dan gebeurt er niks. Kan ik ze ook in een afspeellijst zetten? @amicitia
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ze ook in een afspeellijst zetten. Ze gaan dan vanzelf ook in de map' muziek' staan.
Heb je op Windows 8 geen Archief-menu in iTunes?

Andere antwoorden (1)

Makkelijker kan je het jezelf niet maken.
Dit is slepen, selecteren, verwijderen zowel van pc naar itunes als visa versa. Werkt veel makkelijker. Let wel, iTunes is vereis op je pc om deze software te laten werken.

http://www.appandora.com/

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoelde niet verwijderen van zowel van pc naar itunes als visa versa, maar het slepen visa versa.