Hoe krijg ik videoscherm terug op sony Vegas Pro 10?

Vanmiddag heb ik dit videobewerking-programma gedownload. Ben al even aan het knutselen, maar heb per ongeluk op het kruisje op het gedeelte waar je je video in afspeelt geklikt. (Zie foto). Mijn engels is niet geweldig. Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

De standaardweergave kun je terug zetten met Alt+D. Als dat niet wekt ga je naar View (bovenaan) en dan Window Layouts. Hier kun je de standaardlay-out ook terugzetten.