Weet iemand over plannen om het internet te stoppen rond 2012?

http://www.youtube.com/watch?v=8fWMblUQhX4

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (9)

Nooit van gehoord, maar ga er maar vanuit dat dat nooit gebeurd, tenzij er geen beter alternatief zou zijn.
Er wordt zo veel grof geld gemaakt met internet, dat kan nooit meer stoppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt als onzin...ik geloof niet dat dat ooit zal gebeuren.
Ik had er trouwens nog nooit over gehoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk het niet.. het wordt tot nu toe steeds goedkoper..
Nou, nou, dat iemand dat gelooft.
Je kunt het 'internet' niet uitzetten.
Net zomin als je de watervoorziening wereldwijd kunt stoppen.
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Daar heeft niemand belang bij, dus dat gaat niet gebeuren.
wow spannend.
En zo blijven er mensen bestaan die in complot-theorieën geloven.
En nee ik ben er niet een van.
Internet kan je niet uitzetten tot er een beter alternatief is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zodra ik het internet compleet heb gedownload schakel ik het uit ergens in 2011
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Damien, ik heb gelachen. Als je even nadenkt over de opbouw van het internet dan snap je direct dat uitschakelen niet echt een optie is.

Het internet bestaat uit onnoemelijk veel kleinere netwerken welke allemaal bereikbaar zijn.

Er zijn wel methodes waarmee gedeeltes onbereikbaar worden, maar ook dat zijn slechts tijdelijke storingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is complete onzin.

In het verleden is ook al een grap uitgehaald toen gezegd werd dat alle data op internet verdwenen was.

http://www.youtube.com/watch?v=lvpuT3aoypE&feature=fvst

Dus niet geloven, en inderdaad er spelen veel te veel (GELDbelangen) mee, zodat internet niet zal verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klok en klepel verhaal. Ze gaan omstreeks die tijd over op een nieuw IP-addres systeem, omdat het huidige systeem te klein is en als je niet op een nieuw systeem overgaan, dan zal internet crashen. Zie al de als-en en dan-nen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Internet gaat misschien wel stoppen, maar dan niet omdat iemand het zou stoppen. Meer omdat de wereld vergaat volgens de Maya's. (zie bron voor meer informatie)