ik wil een spel downloaden op mijn mobiel maar hij zegt dat ik te weinig externe opslag heb wat moet ik doen om het spel wel te kunnen downloaden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zorgen dat je meer geheugen krijgt (nieuwe telefoon, groter SD kaartje).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet ruimte vrij maken (waarschijnlijk op je externe geheugenkaart), het geheugen van je telefoon is bijna vol. Denk hierbij aan het verwijderen van bestanden die op de externe kaart staan (dus het overzetten naar je pc bijvoorbeeld) van foto's, video's. Ook kun je apps die je niet vaak gebruikt verwijderen. Zo komt er al heel wat ruimte vrij. Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar je kunt bij instellingen en gebruik zien hoeveel ruimte er nog vrij is op je telefoon (bij jou niet meer veel) en hoeveel je vrij moet maken om het spel te kunnen downloaden.