Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn muis en touchpad het niet doen als ik eenmaal ben ingelogd op de laptop?

Mijn muis en mijn touchpad doen het niet meer ala ik ben ingelogd op de Laptop(Toshiba) Bij het startscherm doen ze het nog gewoon, waar kan dit aan liggen en wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Dit komt waarschijnlijk omdat op de een of andere manier de touchpad (en wellicht ook de muis) staan uitgeschakeld in het configuratiescherm, werkt een andere muis wel? Zo ja kan je naar het configuratiescherm gaan > apparaten beheren, als het goed is komt er dan een scherm met al je beschikbare hardware daartussen staat de touchpad, rechtermuisklik inschakelen. Misschien lost windows het ook wel automatisch op als je het find and fix problems with devices uitvoert. Mocht dit het niet oplossen, laat het even weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De find and fix kan je vinden via de windows zoekfunctie of via het configuratiescherm > apparaten in het nederlands heet het waarschijnlijk iets van "problemen met ... zoeken en oplossen"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je die opstart gast hij gewoon op zoek naar apparatuur die niet goed werkt of uitstaat oid. Meestal is dit een handige tool om veel simpele softwarematige problemen op te lossen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig werk ik ook met windows 8 ;) je gaat met je muis naar de rechter onderhoek en veegt vervolgens met de muis omhoog, klikt op instellingen (tandwieltje), configuratiescherm en je bent er ;) als het goed is kan je er ook komen door rechtermuisklik in de linker onderhoek te doen kijk maar even wat je fijner vind
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Andere muis proberen?
Misschien is een driver uitgeschakelt. Ga naar instellingen op je computer en kijk eens naar je drivers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing