Hoe stel ik mijn email in op mijn iPhone 5s?

Ik probeer mijn e-mail van "Online" in te stellen, maar het lukt niet. Nadat ik alles heb ingevuld. Krijg ik de volgende melding:
"De e-mailserver 'imap.online.nl' reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd."

Op mijn iPhone staan dezelfde instellingen als op mijn iPad. En op mijn iPad werkt het wel en op de iPhone niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi Martijn,

Ga even na of je de volgende gegevens hebt gebruikt:

server inkomende post:
Hostnaam pop.orange.nl
Gebruikersnaam jouwnaam@orange.nl
wachtwoord ********

Server uitgaande post:
SMTP smtp.orange.nl

ssl uitlaten