Daar gebruik ik zelf "dopdf" voor. Gratis te downloaden via www.dopdf.com/nl/ en je kunt het in Word laten integreren. Dan krijg je op je werkbak een button daarvoor. Dus als je een oude(re) versie van het Officepakket hebt kan je het zo toch rechtstreeks omzetten.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kan je hier gratis online doen:

http://www.freepdfconvert.com/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook in Word zelf kiezen voor "opslaan als" en dan pdf kiezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vanaf MS Office 2010 is de mogelijkheid om op te slaan als pdf. Ik heb wel gemerkt dat met deze functie pdf's genereren met minder scherpe afbeeldingen. Zelf loste ik dat op door afbeeldingen als EMF (Enhanced Metafile) op te slaan en die in Word te gebruiken. De kwaliteit van de afbeeldingen bleef dan perfect.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goeie tip Henri85!
Je kan ook via de cute pdf-writer werken. Deze kan je gratis installeren en komt dan tussen je lijst met printers te staan. Als je het document wil omzetten, kies je document printen en kies je vervolgens de pdf-writer als printer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik laad het bestand in LibreOffice (gratis vervanger van Word) en daarin kun je je document als PDF opslaan.