Hoe kun je vanaf je computer een meme maken?

Toegevoegd na 8 minuten:
En dan vooral zonder programma's op internet te hoeven gebruiken, waar meestal reclame bij staat op de meme.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Ga naar "Start" en dan naar "Alle programma's" dan naar "Bureau-accessoires" en dan geluidsrecorder.
Dit is in Windows 7.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een meme is geen memo :) Een meme is een plaatje van bijvoorbeeld een kat die een grappige uitspraak "maakt"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://knowyourmeme.com/
Dat kan op de volgende website:
http://memegenerator.net/create/instance
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meest eenvoudige manier is het laden van je foto in Microsoft Paint. Dat programma is onderdeel van Windows. Start het programma en laad de foto.
Je kunt dan een tekst in de foto plaatsen (in verschillende lettertypen en grootte) en zo je teksten bij de foto plaatsen. Bewaar de foto tenslotte in jpg formaat.
Een tutorial vind je in de bijgevoegd link. Daar leer je hoe je kleuren en vormen kunt toevoegen aan je eigen meme.
Succes!