Waarom piept mijn HP Pavilion desktop 6 keer wanneer ik deze opstart ?

Wanneer ik mijn HP Desktop opstart piept hij 6 keer met telkens 1 seconde tussen de piep tonen. Hij start wel op

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Heb je een nieuwe grafische kaart geïnstalleerd? Dit is error code gerelateerd aan de grafische kaart, misschien even opnieuw plaatsen?

Toegevoegd na 18 seconden:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja heb inderdaad een nieuwe Graphische kaart, ik zal eens de oude er weer in doen en zien wat er gebeurt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien een instelling de BIOS veranderen? Legacy support wordt genoemd op de HP site, misschien moet je nieuwe kaart extra gevoed worden met een tweede stekker verbinding?(zo'n vierkant stekkertje)