Foto's van mijn tablet naar usb stick opslaan kan dat ?

Ik wil uit google foto's ze opslaan vanuit mijn tablet naar een usb stick maar kan niet uitvinden hoe het gaat, (als het al mogelijk is)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
8.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt de USB-stick al wel gekoppeld aan de tablet?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dat dacht ik wel....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou deze vraag weghalen, een nieuwe vraag stellen (deze vraag is al te oud voor mensen om te zien en op te vallen) en dan even melden welke spullen je gebruikt. Merk, Android of iOS etc. hoe je de USB hebt aangesloten. Gewoon zoveel mogelijk info delen.

Antwoorden (2)

Als iets of iemand je tegenhoud om een foto te kopiëren, dan maak je een schermprint van die foto en sla je hem gewoon toch op. (Maar doe er niets anders mee, dan er zelf naar kijken. Want je schendt nogal snel het auteursrecht.)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
de vraag gaat over overzetten van tablet naar usb stick.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De vrager heeft zelf foto's gemaakt of staan op de tablet. Ze staan onder Google Foto's (een app). Hoe krijgt deze de foto's op een USB-stick?
Je kunt foto's opslaan vanaf een tablet door ze met je wijsvinger lang aan te klikken. Vervolgens 'afbeelding opslaan als' om ze op je tablet te bewaren. Wil je ze ook op andere plekken bekijken dan kun je ervoor kiezen om ze in de cloud op te slaan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De vrager heeft zelf foto's gemaakt of staan op de tablet. Ze staan onder Google Foto's (een app). Hoe krijgt deze de foto's op een USB-stick?