Ik weet mijn wachtwoord van Facebook niet meer en kan geen oplossing vinden. Heeft iemand een idee?

telkens opnieuw krijg ik de melding dat ik mij moet aanmelden, maar hoe kan dat als je je wachtwoord niet meer weet

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Typ een willekeurig wachtwoord. Er komt dan een rode melding dat het onjuist is, en daarna staat in vette letters Wachtwoord vergeten? Daar klik je op en dan kom je bij een hulpscherm waar je kunt kiezen tussen Code per mail verzenden of je aanmelden bij jouw Google-account om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Amadea