Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bied marktplaats zelf op items zodat het lijkt alsof ze een goed verkoopkanaal zijn?

Ik krijg steeds vaker een bod op marktplaats en wanneer je direct akkoord gaat zijn de personen al voorzien. Bied marktplaats zelf op items zodat het lijkt alsof marktplaats een goed medium is voor verkoop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk eerder dat er een heleboel mensen zijn die gewoon een beetje 'rond aan het bieden' zijn. Zoeken bijvoorbeeld een auto-onderdeel, en bieden op 5 verschillende advertenties.
paulus811
11 jaar geleden
En mensen met meerdere accounts vind je ook vaak. Ze bieden dan op artikelen die ze zelf in de aanbieding hebben. Dat valt vooral op als je naar hun andere advertenties kijkt, waar je dezelfde namen tegen komt voor heel andere spullen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Heel veel mensen die hebben geen zin om te wachten totdat jij gereageerd hebt.
Daarom bieden ze op verschillende advertenties tegelijk. Als dan een ander eerder heeft gereageerd dan u dat ze hem willen verkopen kopen ze het artikel bij de ander. Want hij wat als eerst.
Ik denkt dat het zo gaat, maar ik weet het niet zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing