welke dvd moet ik gebruiken om een film te branden?

moet ik nu een -r of een +r of rw nemen en wat is het verschil en maakt het ook nog iut welke ik neem bij kopieeren of branden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk hier eens
http://www.cdrwinkel.com/shop/faq/faqid/26

Het beste antwoord

dat ligt eraan op wat voor soort dvd speler je hem gaat afspelen is dat een dvd+ of een dvd- kijk in de beschrijving van de dvd speler welke hij kan afspelen

Toegevoegd na 4 minuten:
een dvd spaler die alleen - kan afspelen kan geen + dvd's afspelen.
het verschil tussen - en + is moeilijk uit te leggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Elke DVD is goed plus of min is allemaal goed... Alle dvd branders ondersteunen beide formaten... Wel opletten dat je geen dvd9 op een dvd5 gaat zetten, maar dat lukt niet om fout te doen, omdat je brandprogramma dat niet toestaat...

Elke DVD is goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- DVD-RW biedt op dit ogenblik de grootste kans op leesbaarheid van video’s.

- De DVD-R standaard is al 1,5 jaar oud en wordt door de meeste nieuwe DVD-spelers ondersteund, maar oudere apparaten kunnen daarmee niet altijd overweg.

- DVD+RW is sneller bij schrijfbewerkingen.

Vandaar dat ik DVD-RW zou nemen