Welke macbook pro retina past het best bij mijn studie?

Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik een mijn (zo goed als nieuwe) laptop van de merk ASUS verkocht.
De laptop heeft mij veel geld gekost maar omdat ik steeds problemen ermee kreeg en de laptop ontzettend slecht werkte heb ik de laptop verkocht.

Ik gebruik veel Apple producten (iPhone, iPad) etc. en wil graag een macbook pro retina.

Het is een prijzig product maar dan heb ik er zeker wat voor (de komende paar jaar).

Is er een product die erop matcht en qua eigenschappen hetzelfde is?
13 inch, snel, licht etc.?

Ik wil GEEN Windows 8, vind ik verschrikkelijk werken!!!!

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voorbeeld:
http://tweakers.net/pricewatch/255964/hp-elitebook-2540p-(wk301ea)/specificaties/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke opleiding wil je doen?? Want vele opleiding raden apple producten niet aan.

Het beste antwoord

Ik zou voor die Macbook Pro 13" gaan, het model met 8Gb ram en 256Gb opslag.
Als je sowieso al gebruik maakt van Apple producten is het heel aangenaam.
Verder is een Macbook pro Zoals je zelf aangeeft snel en licht, verder is het in zijn categorie ook een van de beste. In principe is het namelijk een Ultrabook, hij is maar 1.8 cm dik.

Als je naar windows gaat kijken dan bots je al snel tegen windows 8 of 8.1 op, tenzij je een ouder product koopt dat nog windows 7 heeft.

Tot slot hebben Apple producten erg goed batterijen, waardoor een Macbook Pro 13" tot 9 uur( officieel) en zelfs langer meegaat.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super, bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Top alternatief. Oo, wacht... Vraagsteller zocht alleen bevestiging om een macbook pro te kopen. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zeer uitgebreid met de correcte informatie en goed advies :).

Andere antwoorden (2)

Of je haalt de Macbook air 13 inch.

Het is lichter dan de Pro en natuurlijk ook heel snel en heeft langere batterijduur dan de Pro.

Maar als je perse een retina scherm wilt dan zul je een Pro moeten kiezen.

Persoonlijk ga ik voor de Macbook air :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook ik raad een MacBook aan. De MacBook staat goed geprezen voor studenten, en je kunt er veel projecten op regelen.