Hoe kan ik een grafische kaart vervangen?

ik zou een nieuwe grafische kaart willen kopen (niet te duur) om spellen zoals rift en neverwinter te kunnen spelen.

Pc info :

Moederbord : MSI H61M-P20 (G3) (MS-7788)
Chipset : Intel H61
Processor : Intel Celeron G540 @ 2500 MHz
Fysiek Geheugen : 4096 MB (1 x 4096 DDR3-SDRAM )
Videokaart : Intel(R) HD Graphics
Harde Schijf : Hitachi HDS721050CLA360 ATA Device (500GB)
DVD-Rom Station : Toshiba-Samsung CDDVDW SH-222BB
Monitor Type : Samsung SMB1930N - 19 inches
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Home Editie Media Center 6.01.7601 Service Pack 1 (64-bit)

en moet ik nog iets anders vervangen als ik een ander grafisch kaart erin zou steken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zou Gigabyte Nvidia gtx 460 1gb oc (blijkt goed te zijn voor games) erin willen steken. zou dat gaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nvidia moet je alleen nemen als je ook wil kunnen profiteren van de 'specialiteiten' van nvidia en dan moet je al een speciaal (en erg duur) scherm erbij gaan nemen. Als je zo'n speciaal scherm niet hebt is er weinig reden om voor nvidia te kiezen. Goed ze hebben de allersnelste grafische kaart in handen, maar daar ben je niks mee, dat is pure overkill. Verder biedt AMD gewoon de beste prijs/prestatie-verhouding. Dus wees lief voor je portemonnee en kies voor AMD.

Het beste antwoord

Je kan elke videokaart in de PC steken die men tegenwoordig kan kopen, het moederbord heeft een standaar PCI-E 16x slot geschikt voor één grafische kaart. De enigste dingen waar je op moet letten is de computer kast die te klein kan zijn voor de grafische kaart en of jouw power supply unit het benodigde vermogen kan leveren en eventueel de benodigde aansluitingen heeft. Een benodigde aansluiting van de meeste gaming kaarten is meestal één of meerdere PCI-E 6 pin voedingskabels.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als de videokaart niet past koop je vanzelfsprekend een andere kast of een andere videokaart. En als je power supply unit niet de benodigde aansluitingen heeft of niet het benodigde vermogen heeft koopt men een nieuwe power supply unit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal zitten die aansluitingen er bij de grafische kaart wel bij. Als de voeding die niet heeft kan je die dan op de molex aansluiten.