Laptop hdd doet t niet meer wat moet ik doen?

Ik wilde mn toshiba laptop van 320 gb naar 500 gb hdd upgraden maar aangezien de installatie van windows even niet meewerkte heb ik even de ouwe hdd terug gedaan. Maar als hij wil booten zegt ie "boot0: error" alle BIOS settings staan goed. PLEH wat moet ik doen om mn pc te laten werken

Weet jij het antwoord?

/2500

Er van uitgaande dat er met de HD niets gebeurt is zal deze nog in orde moeten zijn. Je geeft aan dat de installatie van windows op de 500Gb HD niet goed ging, waarna het wederom plaatsen van de 300Gb HD ook niet meer werkte. Ik denk toch echt dat je een fout maakt met het herplaatsen van de HD's . Druk je ze wel goed aan op de aansluitingen (ze moeten echt klikken)? Zijn de aansluitlippen op de HD niet afgebroken (SATA) bij het de-monteren uit de laptop? Als dit alles goed is, kan ik niet anders vaststellen dan dat de BIOS instelleng verlopen is. Advies; kijk alles punt voor punt goed na en overtuig je zelf er van dat het niet 99% is maar 100% succes

Waarschijnlijk staat je dvd als 1ste boot ? Je bios resetten naar default wil wel eens helpen ook al start de oude HD niet op met een herstel vanaf de installatie dvd is het Vaak een kwestie van je mbr opnieuw aanmaken na eerst gewoon geprobeerd te hebben opnieuw opstarten en systeemherstel proberen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100