Ik ben mijn apple id vergeten, hoe krijg ik deze terug?

Ik heb een apple-id aangemaakt omdat ik meerdere apple producten heb, onder andere een macbook en een iphone. Ik gebruik ze regelmatig. Maar elke keer als eer een software update op mn mac komt moet ik inloggen met mijn apple-id, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Ik heb al op de site gedaan dat je je wachtwoord kwijt bent en dan typ je je email in en dan komt er "zogenaamd" een email naar je toe om je wachtwoord te veranderen. Ik heb dit meerdere malen geprobeerd maar ik heb de mail nooit ontvangen. De 2e manier was om je geboortedatum in te typen.. Maar ik had al wel sinds mijn 10e ofzo een iphone gekregen. Dus ik had zomaar een random geboortedatum ingetypt omdat je anders niks met je iphone kunt begginnen. Dus die oplossing werkt ook niet. De laatste tijd gebruik ik dus ipv die email een andere email die ik toen had aangemaakt van outlook. En er is binnenkort een nieuwe update op je laptop die ik wil installeren, maar dit gaat via email en omdat ik mijn macbook dus heb aangemeld met mn oude email (waar ik wachtwoord van kwijt ben) kan ik dus alleen daar maar mee installeren. Ik weet niet wat ik moet doen?? Kan iemand me alsjeblieft helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Dit is de site van Apple, hier kun je je id weer vinden :) http://support.apple.com/kb/ht5787
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit heb ik al geprobeerd, maar hij stuurt geen email?? En de andere optie met geboortedatum intoetsen is ook geen optie, zoals hierboven beschreven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://support.apple.com/kb/TS5404 Al in het spamfilter van je email gekeken? Heb je het emailadres van je ID nog wel? Anders kun je Apple ook emailen met de vraag of ze je account kunnen deblokkeren, moet wel vanaf het emailadres van je ID en in het Engels.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee het staat ook niet bij mijn spamfilter :'(
En hoe kan ik ze emailen dan?