Mijn computer beeldscherm en het geluid doen het niet, maar het lampje brand nog steeds. Wat moet ik doen?

Mijn computer beeldscherm viel uit het niet uit, maar het lampje brandde nog, maar was oranje, wat betekent dat de computer op slaapstand staat of uit is, maar het is nog steeds in orde. En het geluid deed het ook niet meer, maar de speakers stonden nog steeds aan. Het lichtje brandde nog.
En de monitoren aansluiten op een ander computer gaat niet lukken, want we hebben maar één computer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit betekent dat hij niet actief is. Je moet kijken of alle kabels er goed in zitten. Waarschijnlijk springt ie dan weer aan en hoor je ook het geluid.
Wel de juiste kabels erin doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mocht uw scherm toevallig een externe adapter hebben kan het nog wel eens zijn even de stekker eruit en dan er weer in.
Dat heeft de pc van mijn vriendin soms valt het scherm helemaal uit als ik het stekkertje van de stroom uit het scherm haal. Haalt het niks uit als ik de adapter van het stroom haal eventjes. dan gaat het weer even goed.