Dan moet je even kijken welke versie je hebt, dit is bij elke versie namelijk weer anders.

Grapje:

Ga in het programma, druk op help en dan op info.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, kon het niet laten.

Andere antwoorden (2)

De versie kun je opvragen via het menu van het mailprogramma.

Klik in de menubalk op Help. Vervolgens hangt het af van je mailprogramma en van de taal waar je daarna op moet klikken. Meestal heet het Info, Informatie, Over, of About. Dat staat meestal onderin het Help-menu.

Als jouw mailprogramma geen menubalk laat zien, kun je op Alt-H drukken. Meestal verschijnt de menubalk dan vanzelf, en is meteen het Help-menu al geopend.

Lukt dat ook niet, druk dan in je mailprogramma op F1. Dat opent een los hulpscherm.
Cryofiel
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Is die min een stalker-min van iemand die nog boos is omdat ik twee maanden geleden een antwoord heb gegeven waar hij het niet mee eens was? In dat geval beschouw ik die min als een compliment voor het hebben van een eigen, doordachte, onafhankelijke mening.
Via de tab help, onderste optie info, daar zie je waar mee je werkt.