Wat te doen tegen aanhoudende spam?

Ik heb ooit een aankoop gedaan bij zavvi.nl. Sindsdien ontvang ik nieuwsbrieven/e-vouchers via de mail. In de mail zelf staat geen optie tot afmelden. Daarom heb ik via de klantenservice gepoogd om mijzelf uit te laten schrijven. Ze stuurden terug dat ze me zouden afmelden. Maar nu, een tijdje later, ontvang ik weer een e-voucher.

Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ItisILeClerc
9 jaar geleden
daarvoor is het spamfilter uitgevonden

Antwoorden (3)

Je hebt 't al zelf bij de klantenservice gemeld, prima.
Wat ik doe is blind verwijderen...
Uiteindelijk wordt het minder en minder en minder...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toevoegen aan je filterlijst. Dan zie je er ook niks meer van.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
vaak in de mail staat er toch iets waarmee je kan afmelden. Staat er geen afmelden staat er wel iets van mijn account of instellingen of iets dergelijks mocht dit er niet staan zou ik het email adress gewoon als spam vermelden in je inbox.