hoe moet ik mijn bestanden vinden op de hardeschijf?

mijn oude desktop is kapot gegaan dus ik haalde hem uitelkaar om bij mijn hardeschijf te komen. de schijf heb ik in zo'n case gedaan zodat ik de schijf kan aansluiten op mijn laptop om al mijn foto's en word bestanden enzovoort over te zetten, maar hoe vind ik die? het was trouwens de enige harde schijf van mijn computer dus alle foto's stonden erop maar ook alle programma's en ik kan mijn foto's en word bestanden maar niet vinden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

X:\Users\Jouwnaam\Documents X:\Users\Jouwnaam\Pictures En anders een algehele zoekfunctie doen op de schijf, met als opdracht *.jpg en *.doc of *.docx Toegevoegd na 1 uur: Dus als het de D-schijf wordt: D:\Users\Jesser\Documents

Je kan het makkelijkst zoeken met een XP computer, die zoekt alle bestanden ongeacht de extensie of het nu jpg bmp tiff doc docx avi mp4 mp3 of wat dan ook is. Gewoon zoeken in de rubriek wat je wil en alles komt boven drijven.

Hangt af van je besturingssysteem: Windows xp: C:\documents and settings\jouw naam Windows vista of 7: C:\users\jouw naam linux: /home/jouw naam Toegevoegd na 39 seconden: uiteraard is C: nu niet meer C: maar zal het een andere letter hebben.

1 Start 2 Deze computer 3 Hier moet je op je schijf kunnen komen als het goed is! Groet : Jan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100