Vraagje over email alert. Zie toelichting.

Als ik een email ontvang (Outlook) hoor ik meestal een geluidsignaal daarbij. Meestal, maar niet altijd.
Hoe komt het dat er soms ook email binnenkomt, zonder geluidsignaal?

Is dat een foutje in Outlook of Windows XP?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Meerdere mogelijkheden:
- Je hebt een bluetooth headset wat traag reageert op geluid
- het geluid wordt niet afgespeeld omdat mail niet in hoofdinbox terechtkomt maar via een regel of spamfilter in andere map
- er worden regels op het bericht uitgevoerd waardoor er geen geluid wordt afgespeeld
- nog iets? geen idee eigenlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je met: er worden regels op het bericht uitgevoerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn berichtregels in te stellen waarbij e-mail die aan bepaalde criteria voldoen (bijvoorbeeld afzender=test@hotmail.com) een bewerking ondergaan (bijvoorbeeld: als gelezen markeren, naar map verplaatsen etc.). Maar dat zal bij jou dus wel niet het geval zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat de oorzaak tussen de antwoorden zit, die je gegeven hebt. Maar toch een +1 voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel! Succes ermee verder, ik blijf hem volgen...

Andere antwoorden (2)

Dat moet haast een foutje bij jou zijn :D

Kan het zijn dat je meerdere email accounts hebt? Bij mijn weten kan je geluid instellen op basis van geluidssignalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan of je dat hebt ingesteld in outlook?
Start outlook op,ga naar options/eigenschappen,dan general/algemeen,bij send/receive,verzenden/ontvangen kan je aanvinken of je wel of niet een signaal wil ontvangen.