weet iemand adresje voor inktpatronen voor kodak fotoprinter 300 ?

Maart 2006 bij kruidvat de fotoprinter mini printer is dat voor de foto camera gekocht.
helaas zijn de inktpatronen nergens verkrijgbaar bij Kruidvat ook niet ook via site nog niks gevonden. Maar misschien weet iemand het weer wel. Dus ben ff benieuwd ding koste me toen rond 60euro zou zonde zijn wanneer deze buiten gebruik moet blijven.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kijk eens op eBay com daar staan er nog wel een aantal. Eventueel de zoekterm van het type nog iets nauwkeuriger invullen bij het zoeken. Je kunt ook de oude cartridges meenemen naar een navulwinkel en kijken of navullen mogelijk is voor dit type. Toegevoegd na 4 minuten: Zoek ook op de nummers die op de cartridge zelf staan voor het exacter zoeken.

Bronnen:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=kodak...

Ik heb uitstekende ervaringen met 123inkt.nl, maar je moet even op hun site kijken of je daar jouw printer tegenkomt.

www.inktmedia.nl Goedkoop en hebben veel, staat het niet op de site, even bellen of mailen. Succes

Kijk bij het postkantoor als die in de buurt is, ik weet zeker dat zie die daar hebben. Als die niet dichtbij is kijk bij Marktplaats, eBay en andere soort verkoop sites.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100