Toetsen bord Toshiba laptop..de bovenste rij??

Kan iemand mij uitleggen wat de functie's zijn van de bovenste rij toetsen? Deze laptop heb ik 2e hands gekocht,helaas zonder beschrijving...Het betref de toetsen:
F1 F2 F3 tot en met F12
en de PrtSc Sys Req...
ik heb geen idee wat ik er mee kan...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan aan mij liggen, maar hebben niet alle toetsenborden bovenaan die rijen zitten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dat hebben ze ook,maar ik wist niet wat de funtie's ervan zijn...
en misschien dat er op een ander merk computer de toetsen ergens anders zitten...weet ik veel...ik ben ook maar een muts hahaha

Het beste antwoord

Op de onderstaande pagina staan alle toetsen uitgelegt

Toegevoegd na 34 seconden:
In dit artikel worden de sneltoetsen beschreven zoals die beschikbaar zijn in Windows XP.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor Windows ja, maar bij een ander programma kan de functie weer anders zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb Windows XP...ik ga gelijk even kijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal geweldig PSMANS....bedankt voor de snelle reactie en goed werkende link!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit was precies wat ik zocht,bedankt..voor de goede uitleg en link!

Andere antwoorden (4)

Onder deze toetsen zitten functies verborgen die per programma verschillend zijn. Meestal is F1 de help toets, dus druk die maar een in en dan krijg je uitleg of kun je zoeken in de help omgeving naar de F toetsen. Alsmede andere functies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is ook een waardevolle tip+ dank je wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarnaast heb je waarschijnlijk ook een Fn toets, die weer een extra functie toevoegt aan de F toetsen, meestal om dingen in en uit te schakelen op je laptop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zie geen FN toets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet ieder toetsenbord heeft het of ze noemen het anders Wat is percies het type van je laprop?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen idee...het is een toshiba-satellite pro-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze serie heet een groot aantal verschillende uitvoeringen. Het beste kun je maandag even hun helpdesk bellen dan kunnen ze je het haarfijn uitleggen.
Dat zijn functietoetsen. Omdat we nu Windows gebruiken, hebben we die bijna niet meer nodig, maar vroeger toen ik Word Perfect leerde wel. Als je in Word onder Bestand kijkt zie je ook wel aanduidingen van functietoetsen.PrScr is printscreen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier staan alle Toshiba Functietoetsen uitgelegd...

www.nl.computers.toshiba-europe.com/.../Toshiba.../2007-02-Toshiba-Flash-Cards-NL.pdf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de link werkt niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee...dat werkt niet XiniX...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weer een puntje erbij XiniX omdat je weer een GVer het doolhof hebt ingestuurd. Jammer dat je zo je punten moet vergaren!
Hier kan je de toetsen zien van de Toshiba laptop de F's, in bronnen.
En PrtSc is Printscreen (Je maakt een foto zegmaar van je beeld wat je allemaal aan het doen bent dus wat je nu ziet, ga naar paint en doe CTRL + V nu komt dat beeld op paint en dan kan je het opslaan)