Toetsen bord Toshiba laptop..de bovenste rij??

Kan iemand mij uitleggen wat de functie's zijn van de bovenste rij toetsen? Deze laptop heb ik 2e hands gekocht,helaas zonder beschrijving...Het betref de toetsen:
F1 F2 F3 tot en met F12
en de PrtSc Sys Req...
ik heb geen idee wat ik er mee kan...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op de onderstaande pagina staan alle toetsen uitgelegt Toegevoegd na 34 seconden: In dit artikel worden de sneltoetsen beschreven zoals die beschikbaar zijn in Windows XP.

Bronnen:
http://support.microsoft.com/kb/301583/nl

Onder deze toetsen zitten functies verborgen die per programma verschillend zijn. Meestal is F1 de help toets, dus druk die maar een in en dan krijg je uitleg of kun je zoeken in de help omgeving naar de F toetsen. Alsmede andere functies.

Dat zijn functietoetsen. Omdat we nu Windows gebruiken, hebben we die bijna niet meer nodig, maar vroeger toen ik Word Perfect leerde wel. Als je in Word onder Bestand kijkt zie je ook wel aanduidingen van functietoetsen.PrScr is printscreen.

Hier staan alle Toshiba Functietoetsen uitgelegd... www.nl.computers.toshiba-europe.com/.../Toshiba.../2007-02-Toshiba-Flash-Cards-NL.pdf

Bronnen:
www.nl.computers.toshiba-europe.com/.../To...

Hier kan je de toetsen zien van de Toshiba laptop de F's, in bronnen. En PrtSc is Printscreen (Je maakt een foto zegmaar van je beeld wat je allemaal aan het doen bent dus wat je nu ziet, ga naar paint en doe CTRL + V nu komt dat beeld op paint en dan kan je het opslaan)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100