In facebook is alle tekst heel klein geworden.. hoe krijg ik dit weer op normaal formaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
14.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oplossing is écht heeeel simpel: dan heb je gewoon simpelweg te weinig tekst getypt!!
Niks aan het handje...
Als je slechts één woord of een paar woorden typt dan krijg je automatisch een groter lettertype.
Type je meerdere zinnen? Dan is het gewoon formaat weer...
Dus niet stressen, nergens aan gaan prullen, niks aan ut handje!!

Antwoorden (5)

Misschien ligt het aan je browser, probeer ctrl +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaah! Dank je wel, ik kan weer zien. :)
Misschien heb je perongeluk uitgezoomd. Rechtsonder je internet browser kan je dat veranderen. (bij explorer tenminste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer ctrl en dan scrollen met je muis!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies! :) Dat gebeurt mij ook altijd per ongeluk.
Ctrl en + of - tegelijkertijd ongedrukt houden om te vergroten of te verkleinen.

Maar t was mij ook opgevallen dat facebook het uiterlijk heeft veranderd en waarschijnlijk ook de lettertype...

Toegevoegd na 2 minuten:
Bewerkt op een paar puntjes bedoelde ik....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je iphone/pad dan bij instellingen van apparaat naar algemeen ,toegankelijkheid en dan grotere tekst aanvinken en via schuifknop eronder grote instellen !
(Had t zelfde probleem met mn kipppige oogjes