Is er een goedkopere website om muziek te downloaden dan Itunes?

Ben op zoek naar een goede en goedkope website om muziek te downloaden. Aangezien het in Nederland dus niet meer illegaal mag. Of is dat illegaal verboden alleen voor grootverbruikers (downloaders) en wordt het gedoogd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Downloaden via YouTube is legaal en gratis, althans, alleen als de uploader het van een legale bron heeft. Zo niet, dan is de uploader het zwaarste strafbaar en de kijkers en downloaders zijn dan ook strafbaar. Maar als je het van een officieel YouTube-account download is die kans nihil.

Het beste antwoord

Je kunt je ook abonneren op bijvoorbeeld Deezer of Spotify. Voor een vast bedrag per maand kun je onbeperkt muziek luisteren, ook offline.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

voor de telefoon kun je itube (iphone) gebruiken, en er zijn voor android zat apps waarmee je kunt downloaden.