Dit behoort tot uw eigen mening,
Ik weet niet welke graphics u wilt spelen en hoe u speelt, dat zou u het zelf moeten uitproberen. Meestal kan het wel met zo'n laptop / pc!

Hier zijn de specs van League of Legends, maar het gaat ook om uw eigen mening!

Hier zijn de specs die minimaal zijn voor het goed werken van de game
2 GHz processor
1 GB RAM (Windows Vista and 7 users will want 2 GB of RAM or more)
8 GB available hard disk space
Shader version 2.0 capable video card
Support for DirectX v9.0c or better
Windows XP (Service Pack 2 or 3 ONLY), Windows Vista, or Windows 7

Hier zijn de specs die aanbevolen zijn voor de beste game ervaring
3 GHz processor
2 GB of RAM (Windows Vista and 7 users should use 4 GB of RAM or more.)
12 GB available hard disk space
GeForce 8800 or equivalent video card (Dedicated GPU with 512MB+ Video Memory(VRAM))
Support for DirectX v9.0c or better.
Windows XP with the latest service pack installed, Windows Vista with the latest service pack installed, or Windows 7
The latest update to .NET Framework from Microsoft
The latest version of Adobe Air is required to connect to PVP.net. Adobe Air is included with all League of Legends setup files, but can also be downloaded from Adobe's website.

Succes,

Luuk van den Akker