Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb mijn laptop 3 dagen laten opstaan zonder te gebruiken, en nu staat 'ENTER PASSWORD' ingebrand in mijn scherm, gaat dit nog weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer een beeldscherm inbrandt raken de luminoforen op de plaats van het stilstaande beeld vermoeid, dit resulteert in een permanente zweem van dit stilstaande beeld. Er is niet echt een middel beschikbaar om inbranden weer ongedaan te maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het hangt ervan af. Bij een LCD scherm is het niet permanent, maar bij een OLED, CRT of plasmascherm wel. Ik neem aan dat je een laptop met OLED hebt en dat daarom het inbrandprobleem weer terug is. Bij LCD's was inbranden eigenlijk geen issue meer en dat was het ook niet bij moderne kleuren CRT schermen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dit krijg je denk ik niet meer weg. Daarom heb je vaak een schermbeveiliging aan staan, of dat je beeldscherm gewoon uit gaat.
(Lees meer...)
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor windows opstart moet ik ook een wachtwoord ingeven, en daar is geen schermbeveiliging.
Ritsuka
12 jaar geleden
Dan moet je je laptop niet zo lang aan laten staan, ook erg zonde van je stroom
Ritsuka
12 jaar geleden
Bij windows login scherm gaat op mijn werk gewoon het scherm uit hoor, na een kwartier ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Ritsuka. "Voor windows opstart". Dus een BIOS wachtwoord oid,
Wanneer een beeldscherm inbrandt raken de luminoforen op de plaats van het stilstaande beeld vermoeid, dit resulteert in een permanente zweem van dit stilstaande beeld. Er is niet echt een middel beschikbaar om inbranden weer ongedaan te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing