Hoe verander in de naam van mijn vrienden op whatsapp?

Op whatsapp heb ik mijn vriends naam verkeerd opgeschreven en ik wil zijn naam dus veranderen. (ik heb een iphone 4s).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit kun je doen bij contacten. Dus niet bij Whatsapp, maar gewoon in je 'telefoonboek' zeg maar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan m'n contacten niet vinden waar is het precies die contacten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Druk op het groene telefoontje (waar je op drukt als je iemand gaat bellen) het derde icoontje onderaan is 'contacten'.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wanneer je de namen van je contactpersonen op je telefoon (dus dezelfde waar je standaard naar belt en sms't) aanpast, worden deze ook aangepast binnen Whatsapp.
Als je het via contacten veranderd hebt en het blijft nog steeds zo raad ik je aan om het contact eerst te verwijderen uit contacten en dan weer toe te voegen via whatsapp . want soms wordt het niet bijgewerkt