Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je met een snap-chat snel een screenshot maken?

Kun je met een snap-chat snel een screenshot maken? Hierdoor zou de snap chat waardeloos worden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
560

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het kan, maar dan moet je wel snel genoeg zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt eraan welke mobiel je hebt. Bij sommige mobiels hoef je alleen met je hand over het scherm te bewegen om een screenshot te maken, dus heb je niet te maken met te langzaam zijn. Bij andere is het niet mogelijk (beveiligd) en bij weer andere moet je zoveel knoppen tegelijk indrukken dat je al snel te laat bent. Ik heb weleens gehad dat een goede vriendin het lukte een screenshot te maken, maar ik heb daar nooit een melding van snapchat over gekregen. Dit kan natuurlijk per mobiel anders zijn. En het ligt er uiteraard aan hoeveel seconden je de foto kunt zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan. Ik kan met mijn telefoon heel makkelijk screenshots maken (knopjes aan de zijkant tegelijk indrukken). Als je dat op tijd doet heb je een screenshot. Wel is het zo dat de ander kan zien dat je een screenshot hebt gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja best wel makkelijk je uit knop en je menu knop gelijk indrukken. Je moet wel snel zijn en de eigenaar die de foto heeft verzonden kan wel zien dat je er een screenshot van gemaakt hebt.
Veel plezier met screenshots maken .=D

Toegevoegd na 51 seconden:
Je hebt een iphone daarom ^
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding