Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je een Audacity-fragment per e-mail doorsturen?

Ik moest onlangs een stemopname, opgenomen met Audacity, per e-mail doorsturen naar iemand, maar die persoon kreeg de melding dat er geen data in het programma zaten..
Het lukt ook niet om die data ook mee op te sturen...
Iemand die me kan helpen, aub?
Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je moet uitschrijven naar een WAV of MP3 bestand, niet een project opslaan. Dan kan je de wav of mp3 versturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!! En hoe 'verklein' je dat fragment dan? (ik krijg het nu niet doorgestuurd omdat m'n bestand te groot is)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opslaan in MP3 als dat kan. Daarnaast is mail niet de manier om dat te versturen. Je hebt daar allerlei manieren voor zoals dropbox.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mp3 kan als je de LAME decoder voor audacity instslleert. Dan is het opslaan.. Als.. Mp3. Een enkel. Mp3 kan wel per mail, maar naast dropbox is er ook wetransfer.com tot 2 gb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Het is gelukt!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Merci!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing