Bestaat er een site waar alle up to date sf series staan beschreven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben ik nou zo dom of... Wat zijn sf series?? ...
capthavoc
11 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sciencefiction
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooh! Science Fiction ken ik wel! :-). Ik kreeg gwn ff geen beeld voor me bij sf ;)
Amadea
11 jaar geleden
Het is anders een normale afkorting, SF. In tegenstelling tot sms-taal, die op Goeie Vraag niet toegestaan is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan is er nog kift over, of het nu met Hoofdletters of met kleine letters moet. En de echte Fanboys en Girls maken ook nog ruzie over het gebruik van scifi naast, of in plaats van, SF / sf. Om nog maar te zwijgen over the scifi channel, dat tegenwoordig Syfy heet...

Het beste antwoord

Hieronder een link naar een mooie site die door een Nederlander wordt beheerd. Het ziet er aardig compleet uit.
Er is ook een bijpassende Facebook groep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

of ie echt up-to-date is weet ik niet
capthavoc