Kun je ook een gratis Netflix account aanmaken zonder bankgegevens te hoeven geven?

De eerste maand is gratis en ik weet nog niet zeker of ik er mee door wil gaan en ik vind het geen prettige gedachte dat er dan elke maand vast 7,99 van mijn bankrekening wordt afgeschreven.

Toegevoegd na 46 seconden:
Als ik nu een account wil aanmaken moet ik bankgegevens geven terwijl de eerste maand gratis is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K
Ritsuka
10 jaar geleden
je maakt het aan, en zegt het gelijk weer op. Dan loopt gewoon je gratis maand af en gebeurt er niks.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank allen.

Het beste antwoord

Wil je graag gebruik maken van Gratis Netflix account maar hiervoor niet betalen? Dit is mogelijk met Netflix gratis account, maar slechts voor één maand. Netflix bied namelijk de mogelijkheid om een gratis proefabonnement aan te vragen voor een maand. Daarna is de maandprijs € 7,99 per maand wat een redelijk laag bedrag is voor onbeperkt films en series te kijken op veel verschillende apparaten.

Wel kun je meerdere keren een account aanmaken en zo profiteren van gratis proef maanden. Je dient echter wel elke keer op te zeggen en je hebt verschillende adressen en betaalmethodes nodig.

Na elke Netflix maand kun je dit eenvoudig opzeggen via de site. dus je hoeft niet meteen dit gehele pakket te kopen.