Wat is de beste tablet op dit moment?

Ik wil een Ipad denk ik kopen.. is dit wel de beste keuze?
Ik wil er een goed beeldscherm op hebben, goed internet en duidelijkheid op.. is ipad daar geschikt voor? of misschien een andere?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen wacht 2 tot 3 maanden en dan zijn er veel meer alternatieven beschikbaar. Een latere generatie en die kunnen waarschijnlijk net iets meer dan de ipad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! Veel fabrikanten zijn er mee bezig en binnen zeer afzienbare tijd hebben ze allemaal een SD-slot, USB-aansluiting, Flashondersteuning etc etc.

Het beste antwoord

Apple is de ontwikkelaar en dus de eerste met een tablet. Andere fabrikanten volgen mondjesmaat, momenteel zijn er nog maar enkele andere merken die een tablet hebben en die tippen m.i. nog niet aan de kwaliteit van de iPad. Als je een half jaartje wacht zullen er al meer zijn maar dan moet je wel geduld hebben....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TOP

Andere antwoorden (5)

de ipad is echt de meest geschikte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPad is een draagbaar multimedia-apparaat (tablet-pc) van Apple. De iPad is een computer met een multi-touchscherm van 9,7 inch (24,6 centimeter) en weegt ongeveer 700 gram.[1] Het draait op hetzelfde besturingssysteem, iOS, als de iPhone en iPod touch en is daarmee in feite een grote broer van deze apparaten. Telefoneren, zoals met de iPhone, is niet mogelijk, maar VoIP wel.

De iPad werd tijdens een persconferentie door Apple in San Francisco op woensdag 27 januari 2010 voor het eerst aan het publiek getoond door Apple-topman Steve Jobs.

Het apparaat is bedoeld voor het lezen van boeken, het luisteren naar muziek, het kijken van films, spelen van videogames, e-mailen en browsen op internet. Apple levert de volgende software mee met de iPad: Safari, Mail, Foto's, Video's, YouTube, iPod, iTunes Store, App Store, Google Maps, Notities, Agenda, Contacten en Spotlight. Tevens kan het apparaat vrijwel alle bestaande programma's (voor de iPhone en iPod touch) uit de App Store gebruiken en zijn er tevens iPad-specifieke programma's verkrijgbaar. Zoals de iPod en iPhone, synchroniseert de iPad gegevens met een Microsoft Windows of Macintosh computer via iTunes.

Evenals de iPod touch en iPhone, kunnen alleen enkele ingebouwde applicaties gelijktijdig met andere applicaties draaien. Hierdoor kan het apparaat echter aanzienlijk langer werken op een batterijlading. Met iOS 4.2 komt daar verandering in, want daarmee wordt het wél mogelijk te "multitasken" (meer programma's tegelijk open hebben staan), maar die versie komt pas in november voor de iPad beschikbaar.[5] Ondanks herhaaldelijke verzoeken van Adobe, weigert Apple ondersteuning voor Adobe Flash te bieden, omdat Apple meent dat het zeer nadelige effecten zal hebben op de prestaties van de iPhone, iPod touch en de iPad.[6] Echter biedt een groeiend aantal websites toegang tot materiaal zonder gebruik te maken van Adobe Flash, door bijvoorbeeld gebruik te maken van video in HTML5, speciale apps aan te bieden in de App Store of een speciale variant van hun website te ontwikkelen voor gebruik met iPhone, iPod touch of iPad.

In de App Store is een speciale uitvoering van iWork, Apples eigen Kantoorsoftwarepakket, voor de iPad verkrijgbaar. Van de tekstverwerker Pages, het presentatieprogramma Keynote en het spreadsheetprogramma Numbers zijn nieuwe versies ontwikkeld, die geoptimaliseerd zijn voor gebruik met de iPad. Bestanden afkomstig uit iWork kunnen ook worden uitgewisseld met Microsoft Office.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus nu kan ze lezen wat de ipad nu precies heeft, en of ze het echt wilt.
Ik las op het tweakersforum iets over een adam notion ink, oid. Draait op android, misschien de moeite waard om eens te googlen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb hem zelf ook maar even gegoogled, hij heet de adam, en is van het bedrijf notion ink.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment is de iPad waarschijnlijk nog het beste tablet, maar veel fabrikanten zijn er hard mee bezig en binnen zeer afzienbare tijd hebben ze allemaal een SD-slot, USB-aansluiting, Flashondersteuning etc etc.

Toegevoegd na 34 seconden:
met dezelfde bediening en voor de helft van het geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sluit me aan bij de andere antwoorden. iPad zou ik doen. Je kunt ook een tijdje wachten want eind januari 2011 komt de nieuwe iSlate uit. Dat is weer de nieuwste Apple gadget. Die schijnt nog geavanceerder te zijn dan de iPad.