Hoe kan je video bellen met snapchat?

Je kan nu video bellen met snapchat. Om dat te doen moet je op een blauwe knop klikken. Bij mij blijft ie geel. Wat moet k doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Zowel jij als degene met wie je praat moet in het chatscherm van jullie gesprek zijn. Oftewel: jullie moeten allebei naar links hebben geveegd op elkaars naam om in jullie gesprek te komen. Pas als jullie allebei in dat scherm zitten zal de knop blauw worden. Vervolgens kun je videochatten door de blauwe knop ingedrukt te houden