Is het mogelijk een Lijstje te printen van E-mailadressen die je in het verleden een E-mail gestuurd hebt? (MS Outlook)

Hallo,

Ik ben op het moment bezig een relatiebestand te maken maar hiervoor heb ik een hele lijst e-mail adressen nodig. Het gaat om en lijst van e-mail adressen die ik in het verleden een e-mail gestuurd heb, deze personen staan dus niet onder mijn contactpersonen.

Ik heb het dus over de e-mailadressen die je te zien krijgt wanneer je als je een nieuwe e-mail maakt de eerste letter typt. Typ je bijvoorbeeld een "A" dan krijg je een 20-tal adressen.

Ik zou het erg waarderen als iemand mij kan vertellen of dit mogelijk is, dit zou me namelijk uren aan werk besparen.

B.V.D.
Joeri

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zijn toch je contactpersonen

Het beste antwoord

Outlook slaat de cache die automatisch aanvult, met daarin elk emailadres dat is gebruikt (tot een bepaald maximum aantal adressen), op in een bestaand met de extensie .NK2.

Dit bestand kan niet standaard uitgelezen worden, maar je kunt bijvoorbeeld met de gratis viewer van de volgende website al deze addressen bekijken.

http://www.nirsoft.net/utils/outlook_nk2_autocomplete.html

Je kunt ze dan ook gemakkelijk kopieren naar een programma als excel bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

misschien kun je op de onderstaande site het antwoord vinden
daar staat een cursus over outlook
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt naar "verzonden items"gaan,dan krijg je de hele reut mails die je ooit hebt verstuurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dan houdt het op!