Dit zal elkaar erg weinig ontlopen. Er worden met elke browser webpagina's bezocht die geladen moeten worden. Dit kost data. Meestal kunnen er wel wat instellingen gedaan worden. Zoals dat een browser bijvoorbeeld geen plaatjes laad. Dit kan data besparen. Zelf gebruik ik voornamelijk de standaard browser of chrome
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reddie
9 jaar geleden
Plus. Elke internet browser laadt dezelfde hoeveelheid data. Namelijk gewoon de internetpagina.
Opera heeft een modus die ervoor zorgt dat sommige data wordt opgeslagen en niet telkens opnieuw wordt gedownload.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de Chrome voor Android browser, kun je bij bandbreedtebeheer aangeven dat je de data wil beperken. Dan wordt een website eerst gecomprimeerd op de servers van Google, en daarna doorgestuurd naar jouw telefoon. Hierdoor krijg je een stuk minder data binnen. Het laden van websites gaat overigens ook sneller omdat er minder gedownload hoeft te worden.