Hoeveel mb is het versturen van 1 snapchat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zet dit niet neer als antwoord omdat mijn bron Engels is, maar hier is het antwoord op je vraag : http://support.snapchat.com/a/costs Een enkel plaatje is gemiddeld 30 tot 50kb (1mb = 1024kb)
Een 10 seconden videootje is ongeveer 400kb.

Het beste antwoord

De website van Snapchat zegt dat 1 snap ongeveer 30 tot 50 Kb is. In 1 mb gaat om precies te zijn 1024 Kb, dus je kunt met 1 MB zeker 20 snapchats versturen.