Hoe kan ik met mijn panasonic tv films afspelen van mijn externe harde schijf?

Ik heb een Panasonic plasma televisie (P42V20E) en een harde schijf van het merk Toshiba. Deze externe harde schijf wil ik graag gebruiken om films vanaf mijn laptop mee af te spelen op mijn tv. Maar ik heb totaal geen idee hoe dit moet. Hulp wordt heel erg op prijs gesteld!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Zonder een laptop zijn er blu-ray spelers die gewoon een usb aansluiting hebben die rechtstreeks de harde schijf kunnen uitlezen.
Wil je je laptop gebruiken, sluit je de harde schijf aan op de USB poort, zorg je er voor dat je een programma hebt die de films kan afspelen, en verbind je de laptop met de TV door middel van een VGA of een HDMI aansluiting.
Een HDMI aansluiting zal het geluid van de laptop rechtstreeks doorgeven naar de televisie, een VGA aansluiting kan alleen maar beeld geven.
Mochten er vragen zijn, ik help graag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wil je ook geluid in combinatie met de VGA kabel, dan moet je de koptelefoon poort van je laptop aansluiten op de audio-in poort van de tv. in principe is dit een kabel met aan beide kanten een mini-jack aansluiting en als het goed is heeft je tv zo'n ingang