Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Draait GTA4 op windows 8.1?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
760
Poet
9 jaar geleden
Ja, bij mij wel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik wil weten of mijn PC een spel aan kan, kijk ik altijd op http://www.systemrequirementslab.com . Je selecteert een spel uit een lijst en dan wordt aan de hand van een java app gekeken of je PC goed genoeg is.
Als de test een negatief resultaat heeft, staat ook aangegeven op welk gebied het misgegaan is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat system requirements lab alleen kijkt of de hardware snel genoeg is en niet naar de compatibiliteit tussen GTA4 (ouder spel) en nieuwere besturingsystemen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja het is mogelijk GTA 4 draaiend te krijgen onder Windows 8.1. Echter heb je grote kans (en dit zie je ook veel terugkomen op de forums van Rockstar) dat het niet van een leien dakje gaat.

Voor zover ik heb kunnen vinden moet je bij installatie al de compatibiliteitsmodus van Windows gebruiken, daarna een patch eroverheen gooien en tevens GTA met compatibiliteitsmodus starten.

Zie bron:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En het is handig om GFWL (Games for Windows Live) te updaten. Dit is vaak het probleem bij deze spellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding