wie weet een leuk nds schietspel?

ik zoek een leuk schietspel voor de nds, geen gta

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Amadea
12 jaar geleden
Hoe kan een schietspel nou léuk zijn? Naar mijn idee is alles wat met schieten te maken heeft afschuwelijk... (Het is deze week Vredesweek, dat is vermoedelijk de oorzaak van mijn reactie).

Antwoorden (4)

mischien helpt dit? http://www.gamespot.com/games.html?platform=1026&category=First-Person+Shooters&type=games&mode=top&sort=views&sortdir=asc#

zie je een leuk spel dan kijk je eventjes op youtube en zoek je een review :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Call Of Duty Black Ops
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste game ever ja!!
Battlefield. Einde discussie geen fps is beter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nanostray en 1942 hier heb je wel een emulator voor nodig even googlen.