Waar kan ik gemakkelijk het is-niet-gelijk-teken in Word vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
20.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan via het invoegen van Symbolen. Kies lettertype Wingdings.

Invoegen, symbool, Wingdings

Toegevoegd na 6 minuten:
Excuus, geen Wingdings, maar onder wiskundige Symbolen, zie afbeelding.

Bij Office 97/2003 zit het onder het menu invoegen, bij Office 2007/2010 onder de tab Invoegen op het lint (ribbon).

Toegevoegd na 12 minuten:
Je kunt ook het getal 2260 intypen en dan ALT+X (tegelijk). Deze sneltoetsen kan je ook opzoeken in het scherm symbolen (zie afbeelding in het vak Tekencode). Als je het vaak nodig hebt kan je ook een sneltoets instellen (zie ook afbeelding, knop sneltoets).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kies voor invoegen - symbolen, dan zie je hem op het onderste rijtje staan.