valt het plugje van de laptop onder garantie?

Het gaat over het plugje waar je de laptoplader insteekt(niet stopcontact). Als het niet onder garantie is hoeveel kost het dan? Laptop is nog niet opengedaan geweest

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

"laptop is nog niet opengedaan geweest" bedoel je hier mee dat de plug al stuk was toen je de laptop uitpakte?
zo nee, heb je er iets ingestoken wat er niet in hoort? zo ja dan valt het niet onder de garantie. gebruikers schade valt niet onder de garantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel dat ik de laptop nog nooit heb opengedaan en ik stak er alleen de accu lader in
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En het is geen nieuwe dus is al gebruikt gewrest