Bestaat er op software om via internet te bellen naar vaste nummers in Nederland?

Deze heb ik al geprobeerd: Skype, Voipbuster, en nog wat minder bekendere is er op dit moment nog software dat wel gratis kan bellen naar vaste telefoon in Nederland?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Wij doen dat met skype. We bellen hier gratis mee naar het binnenland vanuit het buitenland want dat zit in ons standaard abonnement.

Nog geen abonnement van skype? Zonde! Want vaak goedkoper dan bellen via provider. Maar over die provider gesproken... kijk eens of die geen app aanbiedt om gratis te bellen!