Hoe kan ik ver terug kijken in de skype chat?

Hoi, ik moet iets terugbekijken en dat is meer dan 3 maanden geleden, soms valt me op dat ik "Vanaf het begin" terug kan lezen, maar meestal maar 3 maanden, hoe kan dit? en hoe kan ik Vanaf het begin terug lezen in de chat?
Danku,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan in de chat op mijn mac wel altijd zeggen bekijk verder of iets in die trand